Wednesday, October 01, 2008

mad dog 的美容問答

C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗看到這個美容問卷,其實來自mad dog 。幾好玩呀,拿來放在這兒:
  1. 你喜歡fragrance free的護膚品嗎? 是否只用fragrance free的? 太香的接受嗎? 最好無味,少少味也可
  2. 喜歡用lipgloss抑或lipstick? lipgloss,最好有防曬SPF
  3. 有天天用toner嗎? 間中,當作抹去面上殘餘的油垢和潔面露,或用自稱補濕的當補濕。
  4. 你覺得自己在護膚上是個懶人嗎? 不算
  5. 你每天都化”全妝”嗎? 不會。平日會用遮瑕膏蓋蓋黑眼圈,上薄粉。
  6. 一星期裡有多少天是素顏? 一至兩天,不出街就不化妝。(化了妝也有人覺得我是素顏,所以開始重手些)
  7. 有擠黑頭習慣嗎? 間中
  8. 有定期去做facial嗎? 未試過。
  9. 有什麼奇怪護膚癖好? 自小好鍾意護膚品,愛仔細看包裝說明廣告報導,聞,試,買,愛打扮的朋友都無我咁神心,算不算?
  10. 有定期去修甲嗎? how about pedicure? 兩樣都沒有
  11. 最唔滿意身體邊個部位? 太多
  12. 一星期敷幾多日mask? 一兩個月一次吧,常忘記
  13. 旅行時會用平日一樣的護膚品嗎? 抑或用試用裝/samples? 兩樣都有呀
  14. 有做腳踭/手踭護理嗎? 有,用磨砂,塗潤膚霜
  15. 有/會否考慮紋眉/眼線? 遲些無眉毛先啦。眼線?我咁懶化妝,或許可考慮
  16. 手毛腳毛唇毛有經常清理嗎? 經常性的麻煩事

6 comments:

mad dog said...

"遲些無眉毛先啦" haha, 無咁誇卦, 老都有眉毛架

shiren said...

見有些女士落妝後無左條眉毛,以為遲早到我呀。

Anonymous said...

果啲本身無乜架

紫熊 said...

咁耐冇發文, 竟然係美容的題目吸引到你「出關」??

我唔敢做呢個, 發覺我都好依賴化粧, 除0左躲在家, 否則外出通常都化粧 (當然到樓下吃早餐不會). 實在素顏不能了.

shiren said...

mad dog:原來如此!學到野了,謝謝。免得有天在女士們前失言,嘻嘻。

shiren said...

紫熊:曾幾何時我有點以不化粧為榮。而家唔得喇,化了粧精神些,為人為己。此博的博主好難預測,兼腎腎地。